diaa (:

tadi an , ade extra kelas (:
hahah , akuu g siak . gilaa laa syahirah niee an .
oke act akuu nk ckp niee . semalam aku texting dgn p dari pukul 8lbyh . den diaa ckp


p : eyraa cowiee aq baru balik uma , ecok kai bju koko or sukan 
akuu : tkpee akuu tkkesahh , okeoke . akuu kai baju sukan , ea suk bwk buku pe ?
p : bwk buku sej laa xkn bwk buku math kot ?
akuu : alaa , buku akuu kat kelas laa doe ?

p : ae kelas kte da kene kemas ? buat tmpt stor perkse ?
akuu : yee akuu tahuu !
p :  ue laa co , sape sruh tnggl buku dlm kelas kn daa susah ?
akuu : eley kauu ckp oag . kauu pon same ?
p : ane ad ?
akuu : ea , oke 
p : ahax2x , aq daa bwk blek daa cemua buku akuu ?
akuu : siot laa tknk ckp !
p : ahax2x cowiee cowiee 
akuu : nk ngajuk nan kauu . wek ! jmpe esuk . nk tydo doe . byee
p : byeebye ?
nite ?
aku : nite


afterr lepas nitee , 3minit kemudian diaa meleweh again 


p : ae , ecok syahira pakai bju ape ?
akuu : syahirah atiqah pakai bju sukan warne merah . h*****l pulak ?
p : h*****l othman pakai bju biru ? hehee
akuu : okee , suk syahirah atiqah bwk kamera , syahirah atiqah tahuu h****** othman kene take photo dgn syahirah atiqah ? paham ?
P : kalauu nk take photo dgn aku ? jgn tydo dulu tekz mceq dgn aku dlu lehy ?

akuu : kauu dengki akuu ea ! okee akuu teman .
P: ahahaha2x
akuu : suka ea kauu ? tgh buat pe ?

p : tgh bareng .. lapor gler aq gado gn bpk aq diee x kasi mkn ?
akuu : bodo siak tkbg kauu mkn ? da knpe dgn bpk kauu ?
p  : diee suruh aq wt keje aq xwt , ahax2x
akuu : padan muka kau ye muhd h****** bin othman
p : ahax2x 
aq tkkesah jp age abg aq ajax ge mkn ?
akuu : hahha , abes kauu nk aku tmn text smpai ble doe 
p ; smpai abg aku balik , bule tk ?
akuu : sampai kauu tydapon akuu buley tmn ! ahahah
P ; bto niee ?
aku : yeee
p ; ahaha , terima kashee
akuu : ea mcet kt 6ber ag 1 , 6ber niee tadii kydit laa
p :aq mcett 6be yg niee co eply gne 6be 1 age auw . 
panjang story diaa (:


den lame gilaa diaa meleweh smpai kol 11 lbyh , akuu pon lepas text diaa terus tydo , hahaha 
ngatok siak . tmn sii gilaa soag niee text .


okee , eaa laen kali jangan kauu typu or tknk cter kat akuu ! kan daa kantoi ? ahahaha


hyee awak ,terima kasihh sudi membace . ade mase datang la lagi :)