tadi kan akuu g desa perwira dekat dpn carefour pandan sane tuhh . akuu g sane ikot bapak akuu niee aa , diaa ajak g sane sebab kawan diaa anak diaa kawen . oke akuu yg tgh busy mengemas bilik kn dgn bgn tydo tadi arround 10 AM tuhh . dgn tk mandi bapak aku ckp , deq g siap cepat kita g uma oag kawen . akuu ckp okke . den sebelum tuh bapak aku ckp deq coll cik padel tanye najimi tydo ke ? nanti ajak diaa g sekali , akuu pon ckp jap , den daa g ddk kt dpn telefon uma kn dail laa 6ber telefon cik padel tuh . sambil menekan dan menunggu cik padel angkt akuu ckp nan ibu ibu nk kene kn cik padel laa ckp hello niee pejabat daerah kee , mak akuu pon ketawa , HAHHA  , lepas cik padel angkat akuu pon ckp hello nie pejabat daerah ke , den diaa jwb tk laa tmpt oag gile . aku dgn cik padel pon ketawa . HAHAH , lepas daa bebual sume . aku pon mandi dalam 30minit jgk laa kn . lepas tuh akuu pon kuar bilik air carik baju kt almari pon pakai laa kn , tkkn tgk je . hahah . okee daa siap ambik laa adeq kesayangan akuu najimi tuhh , bwk diaa kn .  soo daa otw niee , pon smpai laa kn . yaa allah uma pengatin tuh kt blahh ujung jalan matii , yg si bpk aku nie parking kt dpn surau nuun atass sekali kn . pehh jalann laa ke bawahh , tk penat pulak kn . hahah , daa sampai situu , i saw my old friendd , adzimm :) si tunjangg . sumpah encem . menyesal tgglkn kauu dulu . da la kaya ! kimak kauu eyraa . hahaha . firstly dia senyum kt mak akuu al maklum laa cikguu dia dulu , den akuu pusing tepi aku tgk diaa , sumpah dia senyum kt aku den terkejut , peh mak diaa rockerss doo . nanti aku letak gmboo diaa , serius rinduu kauu . muah muahh . menyesal tinggalkn kauu . HOHO
hyee awak ,terima kasihh sudi membace . ade mase datang la lagi :)