tadi g sekolah after tuh jumpe ayul sayang :(((

hyee lalu ku tumpang , mari mari dgn cerita sukasuki saya . HIHI ,

tadi g sekolah , ade kelas agama , daa mcm oag nk kawen asyk ade kelas jekk , sakit aty sayaaa .
daa laa start lmbt aku sampai sekolah pkol8.30 , oag pon still tkdee , ustaz jgn laa ckp , same jekk . diaa pon dtg lmbt . nasib baik akuu nii penyabar . yg t sabar nyee mak akuu . err . membebel jekk ke jee . anta jek laa . tkyh nk membebel .oke stop smpai sini


after kelas saya jumpe boyfiee tercinta saya AYUL SAYANG :))

soee , saya tk sengajee wt mcm tuhh , atleast saya tunjuk bnde tuh depan mata awak , bukan belakang awakk . soee againn . hari nii , lepas awak anta saya balik , satuu hari kita tk text ann . ok , saya tahuu saya salahh . awak paham kn ape saya ckp . mcm mane say ley tunggu awak dulu , mcm tuh jugak laa saya tunggu awak sampai blee , kalauu kita diam memanjang :) thankz paham sayaa

hyee awak ,terima kasihh sudi membace . ade mase datang la lagi :)